- Płatności i wysyłka
Wszystkie płatności odbywają się w taki sposób, że firma LeDuvel nie ma dostępu do żadnych danych finansowych klienta (numerów kart płatniczych, loginów i haseł, stanów rachunków itp.)
Sklep LeDuvel.pl umożliwia następujące sposoby płatności:
- Przelew natychmiastowy za pośrednictwem platformy Autopay.pl
Operatorem platformy Autopay Spółka Akcyjna z siedzibą w Sopocie przy ulicy Powstańców Warszawy 6, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000320590, NIP 585-13-51-185, Regon 191781561, o kapitale zakładowym w wysokości 2 205 500 PLN (w całości opłaconym), nadzorowana przez Komisję Nadzoru Finansowego i wpisana do rejestru krajowych instytucji płatniczych pod numerem IP17/2013.
Platforma Autopay umożliwia szybkie przelewy elektroniczne z konta bankowego, płatności kartą bankową debetową lub kredytową, płatności BLIK, SkyCash, Google Pay, Apple Pay. Szybkie płatności są możliwe z kont we wszystkich bankach o zasięgu krajowym oraz z kont w zdecydowanej większości lokalnych banków spółdzielczych.
Realizacja zamówienia rozpocznie się po zatwierdzeniu transakcji przez Autopay. Jeśli dokonałeś płatności przez Autopay, a nie otrzymałeś potwierdzenia o przyjęciu zamówienia - napisz na adres [email protected], podając numer zamówienia i numer płatności w systemie BlueMedia, będziemy wspólnie wyjaśniać sprawę.
Na wpłynięcie potwierdzenia płatności przez BlueMedia czekamy trzy dni robocze. Jeśli potwierdzenie nie wpłynie, to zgodnie z zapisami Regulaminu Sklepu odstąpimy od umowy sprzedaży, o czym Cię powiadomimy.
Skorzystanie z tej metody płatności jest bezpłatne.
- Płatności natychmiastowe BLIK
Płatności BLIK dokonywane są za pośrednictwem Autopay Spółka Akcyjna z siedzibą w Sopocie przy ulicy Powstańców Warszawy 6, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000320590, NIP 585-13-51-185, Regon 191781561, o kapitale zakładowym w wysokości 2 205 500 PLN (w całości opłaconym), nadzorowana przez Komisję Nadzoru Finansowego i wpisana do rejestru krajowych instytucji płatniczych pod numerem IP17/2013.
Realizacja zamówienia rozpocznie się po zatwierdzeniu transakcji przez Autopay. Jeśli dokonałeś płatności BLIK, a nie otrzymałeś potwierdzenia o przyjęciu zamówienia - napisz na adres [email protected], podając numer zamówienia i numer płatności BLIK, będziemy wspólnie wyjaśniać sprawę.
Na wpłynięcie potwierdzenia płatności BLIK czekamy trzy dni robocze. Jeśli potwierdzenie nie wpłynie, to zgodnie z zapisami Regulaminu Sklepu odstąpimy od umowy sprzedaży, o czym Cię powiadomimy.
Skorzystanie z tej metody płatności jest bezpłatne.
- Płatności kartami: Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard, MasterCard Electronic.
Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Autopay S.A. / PayPro S.A.
Realizacja zamówienia rozpocznie się po zatwierdzeniu transakcji przez Autopay. Jeśli dokonałeś płatności BLIK, a nie otrzymałeś potwierdzenia o przyjęciu zamówienia - napisz na adres [email protected], podając numer zamówienia i numer płatności BLIK, będziemy wspólnie wyjaśniać sprawę.
Na wpłynięcie potwierdzenia płatności BLIK czekamy trzy dni robocze. Jeśli potwierdzenie nie wpłynie, to zgodnie z zapisami Regulaminu Sklepu odstąpimy od umowy sprzedaży, o czym Cię powiadomimy.
Skorzystanie z tej metody płatności jest bezpłatne.
- Dostawa
Wszystkie produkty oferowane w Sklepie są dostępne w naszym magazynie.
Czas wysyłki: Zamówienia złożone i opłacone w dni robocze do godz. 16:00 wysyłamy tego samego dnia. Zamówienia złożone w dni robocze po godz. 16:00 oraz w dni wolne od pracy wysyłamy następnego dnia roboczego. Odstępstwa od tego harmonogramu możliwe są w okresach świątecznych (Wigilia, między Bożym Narodzeniem a Nowym Rokiem) oraz w tzw. długie weekendy. Zawsze w takich wypadkach informujemy o tym z wyprzedzeniem na naszej stronie internetowej.
Metody i koszty dostawy: Dla zamówień detalicznych o wartości do 299,99 zł dostawa jest płatna (koszty podajemy poniżej). Dla zamówień detalicznych o wartości od 300 zł dostawa jest darmowa.
Sklep BakeShop.pl umożliwia następujące metody dostawy:
- Firma kurierska InPost
- Paczkomaty InPost
- Firma kurierska DHL
- DPD Pickup (dostawa do punktu odbioru lub automatu paczkowego)
- DPD Kurier
Ponadto w przypadku zamówień składanych od czwartku godz. 16 do piątku godz. 16 można skorzystać z usługi Paczka w Weekend, świadczonej przez InPost za dodatkową opłatą 6,80 zł. Firma inPost deklaruje dostarczenie przesyłki do paczkomatu w ciągu weekendu (zwykłe przesyłki są dostarczane do paczkomatów od poniedziałku do piątku).
Dla zamówień o wartości od 300 zł wszystkie rodzaje przesyłek są darmowe.
Numer przesyłki podajemy w wiadomości o nadaniu paczki oraz w Panelu Klienta (dla zarejestrowanych posiadaczy Konta Klienta w naszym sklepie), a także w karcie zamówienia na platformie Baselinker, do której unikalny link przesyłamy wraz z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia. Przesyłki można śledzić na stronach każdego z przewoźników.
Całkowity czas realizacji zamówienia stanowi sumę określonych wyżej czasu wysyłki oraz czasu dostarczenia przez przewoźnika.
III. Odbiór przesyłki
- Przesyłki za pośrednictwem firm kurierskich
Podczas odbioru prosimy w obecności kuriera dokładnie sprawdzić stan przesyłki (czy opakowanie nie jest uszkodzone, czy nie doszło do ingerencji ze strony osoby nieuprawnionej, czy zawartość jest w stanie nienaruszonym).
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki:
Jeśli towar wygląda na uszkodzony - prosimy odmówić przyjęcia przesyłki i poinformować nas e-mailem o tym fakcie. Paczka w takiej sytuacji zostaje do nas zwrócona, po jej otrzymaniu ponownie wyślemy do Państwa zamówione produkty. Jeśli prześlą nam Państwo na adres [email protected] zdjęcia uszkodzonej paczki wraz z informacją o jej zwróceniu zamówione produkty wyślemy ponownie bez oczekiwania na dotarcie do nas pierwszej paczki.
Jeśli opakowanie jest uszkodzone, ale towar wygląda na nieuszkodzony - mogą Państwo zdecydować się na potwierdzenie odbioru z jednoczesnym spisaniem z kurierem na miejscu, w dniu doręczenia przesyłki, protokołu szkody z dokładnym opisem uszkodzenia opakowania oraz zawartości i oznaczeń ostrzegawczych na paczce. Protokół prosimy przesłać do naszej firmy e-mailem na adres [email protected] wraz ze zdjęciami uszkodzonego opakowania i produktu. Po otrzymaniu protokołu zgłosimy reklamację u przewoźnika, a z Państwem będziemy uzgadniać (telefonicznie lub e-mailem) dalszy sposób postępowania z zamówieniem.
WAŻNE: Przyjęcie przesyłki i pokwitowanie jej odbioru bez spisania protokołu szkody jest dla przewoźnika jednoznaczne z przyjęciem jej 'w stanie nienaruszonym'. W takim wypadku regulamin świadczenia usług przewoźnika uniemożliwia nam złożenie reklamacji i obciążenie go odpowiedzialnością za zniszczenie produktu lub opakowania.
- Przesyłki za pośrednictwem Paczkomaty InPost
Przy odbiorze prosimy dokładnie sprawdzić stan przesyłki (czy opakowanie nie jest uszkodzone, czy nie doszło do ingerencji ze strony osoby nieuprawnionej, czy zawartość jest w stanie nienaruszonym).
W przypadku stwierdzenia uszkodzeń należy udokumentować je fotografiami i bezpośrednio przez paczkomat zainicjować składanie reklamacji zgodnie z § 13 pkt. 5 Regulaminu świadczenia usługi „Paczkomaty 24/7” przez InPost Paczkomaty Sp. z o.o., a następnie wypełnić Formularz reklamacyjny, wysyłany przez InPost na e-mail Odbiorcy, oraz przesłać zdjęcia i kopię wypełnionego formularza na adres [email protected].
W przypadku stwierdzenia uszkodzeń niewidocznych w chwili odbioru przesyłki należy udokumentować je fotografiami, następnie zgłosić się do placówki Inpost i sporządzić tam protokół szkody zgodnie z § 13 pkt. 7 Regulaminu świadczenia usługi „Paczkomaty 24/7” przez InPost Paczkomaty Sp. z o.o., nie później niż w terminie 7 dni od daty odebrania przesyłki z paczkomatu. Zdjęcia dokumentujące uszkodzenia oraz kopię protokołu szkody prosimy przesłać na adres [email protected].
WAŻNE: Zgodnie z § 11 pkt. 2 Regulaminu świadczenia usługi „Paczkomaty 24/7” przez InPost Paczkomaty Sp. z o.o. odebranie przesyłki bez zgłoszenia reklamacji przez Odbiorcę jest dla przewoźnika jednoznaczne z przyjęciem jej 'w stanie nienaruszonym'. W takim wypadku regulamin świadczenia usług przewoźnika uniemożliwia nam złożenie reklamacji i obciążenie go odpowiedzialnością za zniszczenie produktu lub opakowania.
Sposób postępowania w przypadku zamiaru odstąpienia od umowy (to uprawnienie przysługuje konsumentom) oraz korzystania z gwarancji i rękojmi jest opisany na stronie Zwroty i reklamacje