Sposób postępowania w przypadku uszkodzenia przesyłki z zakupionym produktem jest opisany na stronie Płatności, wysyłka, odbiór
I. Odstąpienie od umowy zawartej na odległość
Zakupy w naszym sklepie dokonywane są na odległość, więc Klientowi będącemu konsumentem w rozumieniu Ustawy o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827, z późniejszymi zmianami) przysługuje prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny. Produkt może Ci się nie spodobać, możesz się rozmyślić – i nie musisz się z tego tłumaczyć. Chętnie jednak dowiemy się o powodach.
Odstąpić od umowy możesz w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu, gdy towar został dostarczony (Tobie lub innej osobie, którą upoważniłeś do odbioru).
Aby odstąpić od umowy powinieneś złożyć nam jednoznaczne oświadczenie woli, przesyłając je na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa.
Najprościej będzie, jeśli wypełnisz i wyślesz nam e-mailem ten formularz, ale możesz zrobić w dowolnej innej formie.
Kiedy otrzymamy Twoje oświadczenie potwierdzimy to e-mailem lub pisemnie na podany adres.
Po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy powinieneś niezwłocznie zwrócić zakupiony towar wraz z otrzymanym dokumentem sprzedaży na adres naszego magazynu: DTW Logistics - LeDuvel, ul. Sochaczewska 98C, 05-870 Błonie-Wieś. Masz na to najwyżej 14 dni kalendarzowych.
My także w ciągu 14 dni kalendarzowych zwrócimy kwotę, którą zapłaciłeś za towar i dostawę (jeśli wybrałeś płatność za pobraniem nie pokryjemy tego dodatkowego kosztu). Jeśli w swoim oświadczeniu podasz nam numer swojego konta bankowego, przelejemy na nie należność. Jeśli nie podasz – zwrócimy ją w taki sam sposób, w jaki płaciłeś za towar.
Możemy zmniejszyć zwracaną kwotę: zgodnie z prawem Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy, będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Więc staraj się nie zmniejszyć wartości produktu, który zamierzasz zwrócić :)
Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientom niebędącym konsumentami.
II. Gwarancja
Wiele produktów w naszym sklepie ma gwarancję producenta. Okres gwarancji jest podany w karcie produktu, a jej zakres opisuje dokument dostępny jako załącznik w formacie PDF.
Gwarancja producenta jest wyłączona, jeśli produkt jest używany w zastosowaniach profesjonalnych (np. gwarancja na patelnię działa, gdy używasz jej w domowej kuchni, ale jest wyłączona w przypadku używania w restauracji).
Jeśli kupiłeś produkt u nas i w okresie gwarancji pojawiły się wady, które gwarancja obejmuje, prosimy sfotografować produkt tak, aby były one widoczne, a zdjęcia i opis wad, a także okoliczności w których one wystąpiły prosimy wysłać na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Prosimy też załączyć informacje, które pozwolą zidentyfikować transakcję zakupu (np. fotografię paragonu, czy numer zamówienia).
Zgłoszona reklamacja będzie rozpatrywana zgodnie z zasadami przyjętymi przez producenta towaru. W trakcie tego postępowania możemy poprosić Cię o przesłanie wadliwego produktu (na nasz koszt). Po zakończeniu postępowania poinformujemy Cię o jego wynikach.
Powyższy opis dotyczy produktów zakupionych w naszym sklepie. Jeśli kupiłeś podobny produkt u innego sprzedawcy reklamację składasz u niego.
III. Rękojmia
Zgodnie z prawem jako sprzedawca jesteśmy odpowiedzialni wobec Klienta z tytułu rękojmi za wady fizyczne (wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową) oraz za wady prawne.
Zgłoszenie reklamacyjne można złożyć pisemnie drogą elektroniczną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., lub na nasz adres: LeDuvel, ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa.
Prosimy do zgłoszenia reklamacyjnego załączyć fotografie produktu, ukazujące wady. Zalecane jest podanie także następujących informacji: okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, rodzaju i daty wystąpienia wady, określenie żądania Klienta (żądanie sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową sprzedaży lub obniżenia ceny, albo odstąpieniu przez Klienta od umowy sprzedaży), danych do kontaktu z osobą składającą reklamację (Klientem). Prosimy też załączyć informacje, które pozwolą zidentyfikować transakcję zakupu (np. fotografię paragonu, czy numer zamówienia).
Odpowiedzi na zgłoszenie reklamacyjne udzielimy niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jego złożenia. Brak ustosunkowania się przez nas w tym terminie będzie oznaczał, że reklamację uznaliśmy za uzasadnioną.
Rozpatrując reklamację możemy poprosić o przesłanie produktu (na nasz koszt).
_______
Powyższe informacje dotyczą zakupów dokonywanych przez Klientów detalicznych (określanych też B2C), warunki współpracy z klientami hurtowymi (B2B) są określane w drodze indywidualnych porozumień i mogą się od tych zapisów różnić.